• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex DJ16030

Carlton

Cartier
Säljer en DJ 16030 R-serie utan tillbehör, alltså en av de sista som tillverkades av den här modellen.

För den uppmärksamme var den här klockan fullset när jag fick den för två veckor sedan. Tyvärr blev lådor med tillbehör stulna i samband med en resa. Har dock bilder som kan intyga att fullset funnits. Detta är också anledningen till att jag säljer den, vill inte bli påmind om vad som skulle kunna varit.

Klockan blev nyligen tryck- och gångtestad med goda resultat.

Vid intresse kan högupplösta närbilder skickas.

Pris: 17kkr

Jag kan också tänka mig byten med pengar åt något av hållen. Allt kan vara av intresse så bara att testa mig via PM.

ja5y2yba.jpg

u6ebuze4.jpg

aderuhe9.jpg
 
Topp