• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex DJII 116333

Ricrob

Patek
Tjäna!

Rastlös som man är och dessutom lidande av "efter-jul-ebb-i-kassan", luftar jag nu intresset för denna underbart coola och vackra pjäs!

Klockan är uttagen i oktober 2011 och är i mycket, mycket bra skick. Komplett sånär som på yttersta papphöljet och dessutom ingår två uppsättningar tavla/visare.

Jag är främst ute efter rent sälj men är ändå öppen för förslag på inbyten, gärna Rolex Sub-C, GMT-C, 16613, Deepsy eller ngt annat kul men krav på tusenlappar åt mitt håll finns.

Tänker mig ett sälj/bytespris runt 60000:-

Klockan finns i Sthlm men kan skickas.

Här finns referenser så det räcker och blir över: https://klocksnack.se/threads/ricrob.10273/

Och så några bilder
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Tjäna!
 
Topp