• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Exp. II 216570 polar

Degnell

Cartier
2-Faktor
Pris
90000
Returpolicy
På distans: ja om varan avviker från beskrivningen.
F2f: nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en härlig Exp. II polar som jag tänkte se om jag kunde locka fram nått roligt byte med. Klockan kommer med box och äkthetsintyg från Kaplans, samt är servad hos Dr. Watch tidigare i år. Klockan är använd och har sina repor men inget som inte går att polera bort. På äkthetsintyget står det att det finns nagg i glaset, men jag har letat och känt med nageln och jag kan inte hitta var det skulle vara utan bedömer det som felfritt. Tidigare ägare forummedlem här på KS.

Sugen på att testa nått annat från Rolex, byten prioriteras. Har några band som jag tycker klär klockan som skulle kunna följa med om man så önskar.

Tänkbara byten är Rolex från den här sidan av milleniumskiftet, helst med datum.

Mvh Degnell

IMG_6577.jpeg
IMG_6578.jpeg
IMG_6640.jpeg
IMG_6732.jpeg
IMG_6826.jpeg
IMG_6823.jpeg
IMG_6824.jpeg
IMG_6854.jpeg
IMG_6853.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp