• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 1 - 114270 M-serie

Taxen

Breitling
Pris
38000
Returpolicy
24h retur om klockan inte är äkta Rolex. Ingen retur f2f.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Rolex Explorer 114270 M-serie med rehaut från 2008-2009. Detta är den sista versionen av 36mm versionen av Explorer 1 med Rolex graverat på kanten runt urtavlan. Köpt här på forumet. Två extra länkbitar medföljer. Inga andra tillbehör.
Nu med uppdaterade bilder.

Inget service eller poleringsbehov enligt Rob Engström.
Finns en liten ding på bezelen kl6. Den går att se på bilden och skulle gå bort med en polering.


Klockan har fungerat perfekt under åren jag ägt den.

Bytes gärna mot Jaeger Lecoultre Deep Sea Chronograph, Reverso alt Omega Speedy Tuesday med pengar upp från min sida eller något annat kul tex Rolex GMT Rootbeer eller Cartier Tank.

Jag och klockan finns i Stockholm. Tack Klocksnack för annonsplats!

IMG_4149.jpg

Foto 2017-10-28 10 22 30.jpg
 
Senast ändrad:
Topp