• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 1 (14270) m. lugholes

aljung

Panerai
2-Faktor
Hej!

På grund av stundande husköp och ytterligare rum som ska fyllas med möbler får pärlan lämna mig i förtid. Up for grabs är en Rolex Explorer 1 (14270) från 1995, vilket betyder att den har lugholes. Kommer på en 78360-länk med 11 länkbitar och 558B ändlänkar. Skicket är överlag fint, inga djupa repor eller dings i boett och länk. Glaset har två microsmå naggar strax innanför index vid 10, inget som stört mig under tiden jag haft den men ska nämnas. Mätte tidshållningen i förra veckan och den plussade då 1s på 48h. Vet inget om servicehistoriken. Kommer utan tillbehör.

Köpt av Silverminken här på forumet tidigare i somras. Länk till hans annons: https://klocksnack.se/threads/rolex-exlorer-i-24-000.22634/

Pris 23 200:- inklusive frakt med posten värde (försäkrad till försäljningspriset). Kan ev. ta någon billigare klocka som delbetalning, typ Sumo, DS Action Diver etc.

Två dagars returrätt om klockan ej skulle motsvara beskrivningen. Köparen betalar returfrakten, som skall ske med posten värde och till samma försäkringsbelopp.

Referenser hittar du här: https://klocksnack.se/threads/aljung.12660/

Bilder:
VpwCnSv.jpg

W8dzFAc.jpg

UORORwc.jpg

O1wXVUZ.jpg

arG6zz4.jpg


//Andreas
 
Topp