• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 1 14270

tomnil77

Basic
2-Faktor
Pris
51000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min 14270, en W-serie utan lugg-holes.
Den är komplett med box, cert, tag, manual mm. Ytterboxen har dock fel klisterlapp med annan 5-siffrig referens och certet är inte stämplat.
Klockan har okänd service historik, men skall enligt förra ägaren varit servad under 2017, dock finns inga papper på det och klockan är köpt i England.
Jag har haft den som vardags klocka och den håller tiden bra, den har blivit polerad under åren, men är i ett mitt tycke bra skick för sin ålder och användning. Inga stora dings eller liknande.
Föredrar face to face affär i Stockholm och helst Swish som betalningsmedel, men allt går att lösa om det finns seriöst intresse.
Har gjort några affärer tidigare här, så det finns några referenser.

IMG_20170714_195159.jpg
IMG_20191030_215911.jpg

Tillbaka
Topp