- Pris
- 65000
- Returpolicy
- Nej. Bilder del av beskrivningen
- Bilder Skickat
- Ja
Nu säljer jag min älskade Rolex Explorer 1 214270 Mk1, en riktig klassiker för dig som vill ha en klocka som både är stilren och äventyrsredo. Det är en modell som är både tidlös och mångsidig – lika hemma på en affärsmiddag som på en vandringsled.
Den här klockan är i mycket fint skick, nyligen servad hos Rolex (Nymans) i december 2023, och garantin gäller ända till 1 januari 2026. Den levereras på ett svart Rubber B-gummiband, perfekt för dig som vill ha något bekvämt men samtidigt exklusivt. Garantikort ingår självklart också.
Det här är en klocka som aldrig sviker, vare sig det är i vardagen eller vid speciella tillfällen.
Information om klockan:
• Referens: 214270 Mk1
• Storlek: 39 mm
• Urverk: Automatisk (kaliber 3132)
• Skick: Mycket fint, nyligen servad hos Rolex (december 2023)
• Garanti: Gäller till 2026-01-01
• Tillbehör: Garantikort
• Band: Levereras på svart Rubber B-gummiband
Pris: 65 000 kr eller ev byte.
Affär sker helst face-to-face. Jag finns i Mellansverige.
Kan skickas på köparens risk och bekostnad.
Om du är intresserad eller har några frågor, skicka gärna ett PM så pratar vi mer! Tack för att du kikar in – hoppas klockan hittar ett nytt hem där den uppskattas lika mycket som här.
GG/BG:
https://klocksnack.se/threads/earwitness.175156/
Den här klockan är i mycket fint skick, nyligen servad hos Rolex (Nymans) i december 2023, och garantin gäller ända till 1 januari 2026. Den levereras på ett svart Rubber B-gummiband, perfekt för dig som vill ha något bekvämt men samtidigt exklusivt. Garantikort ingår självklart också.
Det här är en klocka som aldrig sviker, vare sig det är i vardagen eller vid speciella tillfällen.
Information om klockan:
• Referens: 214270 Mk1
• Storlek: 39 mm
• Urverk: Automatisk (kaliber 3132)
• Skick: Mycket fint, nyligen servad hos Rolex (december 2023)
• Garanti: Gäller till 2026-01-01
• Tillbehör: Garantikort
• Band: Levereras på svart Rubber B-gummiband
Pris: 65 000 kr eller ev byte.
Affär sker helst face-to-face. Jag finns i Mellansverige.
Kan skickas på köparens risk och bekostnad.
Om du är intresserad eller har några frågor, skicka gärna ett PM så pratar vi mer! Tack för att du kikar in – hoppas klockan hittar ett nytt hem där den uppskattas lika mycket som här.
GG/BG:
https://klocksnack.se/threads/earwitness.175156/
Bilagor
Senast ändrad: