• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 1 ref 14270

danne10

Panerai
2-Faktor
Hej,

Tänkte sälja min Rolex Explorer 1, en 36mm klassiker som tyvärr inte får den användning den förtjänar, köpt av mig via forumet men såldes ny i Wien 1994

Den är i fint skick med lite strech i länken, en par märken på claspen som borde gå att ta bort med en Cape Cod trasa eller dyligt, för att vara en så gammal klocka ser den riktigt fin ut.

Service historiken är okänd

Det som igår är klocka, cert, kalender, chronometer booklet, grön hållare och en sammetspouch från Rob E

Byten mot Panerai kan vara intressant, kanske en Omega PO XL.

Klockan finns i Stockholm, jag kan skicka utan problem, betalning via cash eller Swish. Ingen retur F2F annars 24timmars returätt oavsett anledning, referenser finns i goodguy tråden

Pris :26500kr

Tack för titten

// Danne
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    161.1 KB · Visningar: 248
  • image.jpg
    image.jpg
    198.9 KB · Visningar: 237
Topp