• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 1016 (-74) Uppdaterad 16/10

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Till salu är nu min Rolex explorer 1016 Från -74, serienummer 4.08xxx.
Servad hos Svensk Rolex AD under 2014 så klockan är under servicegaranti, Kvitto på 8500kr medföljer.
Säljes med ytter och innerbox märkt 1016.
Grönt "rolexfodral" med kalender från 77-78 samt några garantipapper ( ej cert ) medföljer.
Boett som levt ett rätt tufft liv med battle-scars och visst slitage på insida luggar efter en tidigare mycket slapp
länk monterad. Bedöm själva på bilderna, klockan upplevs dock riktigt nice på armen.
Klockan har en tavla och visare som ser mycket bra ut. Perfekt patinerade index och visare
till den matta tavlan med "frog-foot" logga. (Något med gulnad i verkligheten är vad bilderna visar)
Senare tillverkad oysterlänk i bra skick monterad. (Vid smidig affär skickar jag även med mitt ormskinn med rolexspänne)
Vill ha 50K för klockan. (48K utan orm/spänne)
Retur enligt överenskommelse vid distansaffär och FTF.
Referenser finns i tråd, jag och klockan finns i stockholmstrakten.
/j
1016.1.jpg
1016.11.jpg
1016.5.jpg
1016.10.jpg
6.jpg
4.jpg
2.jpg

00.jpg
90.jpg
111.jpg
11.jpg
000.jpg
67.jpg
78.jpg
89.jpg

345.jpg

8888.jpg

888.jpg
 
Senast ändrad:
Topp