• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 114270 2008 (Bildtung)

lladron

Cartier
2-Faktor
Pris
55000
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS-familjen,

Säljer min Rolex Explorer 114270 från 2008 i riktigt bra skick. Således med den eftertraktade ROLEXROLEXROLEX rehaut.


Det har inte gått så många sådana här på KS sista tiden och dom är inte så lätta att få tag på. Säljer på grund av att jag flyttat och måste plöja in en hel del pengar i nya lägenheten.

Klockan kommer med box, cert, hangtag och extra länkbitar. Det saknas alltså instruktionsbok. Den är servad hos Nymans i Stockholm januari 2019 för över 8000 kronor. Dom sa då att den är opolerad och självklart valdes polering bort vid servicen. I mina ögon är den opolerad men jag är ingen expert, bedöm själv på bilderna. Just nu fortar den sig något, cirka 6 sekunder per dag, jag var inne på Nymans och då sa dom att dom kunde rucka den, men jag hade inte tid för det just då för att jag skulle flytta.

Observera att fotona är tagna med makroobjektiv för att ge en sån transparent bild av klockan som möjligt. Det gör att små märken och hairlines ser större ut än vad dom är, när den sitter på armen ser man inget sånt.

!OBS! Jag har flyttat till Tyskland och kommer att skicka klockan därifrån, det innebär att det kommer ta ett par extra dagar innan du får klockan om man jämför med postens värdefrakt. I mitt pris ingår försäkrad frakt.

Betalning med Swish innan frakt.


I hand.jpg

Lug.jpg

lug 2.jpg

Lug 3.jpg

Lug 4.jpg

Krona.jpg

Andra sidan av kronan.jpg

Baksida.jpg

Clasp.jpg

Rolexlogga.jpg

I hand 2.jpg

I hand 3.jpg


Fullset.jpg

På arm.jpg

Nick.jpg


Referenser:
https://klocksnack.se/threads/lladron.87768/

Tack KS!
 
Topp