- Pris
- 55 000 SEK
- Returpolicy
- Ingen vid F2F (men skulle det vara något så löser vi det såklart).
- Bilder Skickat
- Ja
Hej Klockkamrater,
Säljer denna fina Explorer (14270).
T-Serien ger 1996 som ursprungsår och det betyder en lätt och klädsam patina på visare och markers, t-swiss, gamla claspen. Fin tavla, glas och välbehållen boett. Finns så klart vissa spår av användning i form av hairlines men inga nagg eller djupa repor.
Klockan har fått service genom Rob E. i nov 2019, finns papper från detta, kommer i övrigt med tillbehör som originalbox, extra länkbitar och lite sånt krafs. Dock saknas ursprungliga certet. Inte testat i maskin, men den går och ger precision som väntat från en Rolex-arbetshäst med verket 3000. Tryckad så sent som för några veckor sedan hos Nymans.
Säljes helst Face to Face i Stockholm till medlem med ref. i Good Guys.
Återkommer med fler bilder snart. Alla dessa är tagna denna v. Se ny bild för spec på vad som gjordes i senaste service.
Tack Klocksnack för möjligheten att annonsera!
EDIT: bilder, ursprungsår1995 — korrekt år är 1996 såg jag vid research av serienr.
PRISBUMP:62 k >> 57 k >> 55 000
Min GG-tråd:
klocksnack.se
Säljer denna fina Explorer (14270).
T-Serien ger 1996 som ursprungsår och det betyder en lätt och klädsam patina på visare och markers, t-swiss, gamla claspen. Fin tavla, glas och välbehållen boett. Finns så klart vissa spår av användning i form av hairlines men inga nagg eller djupa repor.
Klockan har fått service genom Rob E. i nov 2019, finns papper från detta, kommer i övrigt med tillbehör som originalbox, extra länkbitar och lite sånt krafs. Dock saknas ursprungliga certet. Inte testat i maskin, men den går och ger precision som väntat från en Rolex-arbetshäst med verket 3000. Tryckad så sent som för några veckor sedan hos Nymans.
Säljes helst Face to Face i Stockholm till medlem med ref. i Good Guys.
Återkommer med fler bilder snart. Alla dessa är tagna denna v. Se ny bild för spec på vad som gjordes i senaste service.
Tack Klocksnack för möjligheten att annonsera!
EDIT: bilder, ursprungsår
PRISBUMP:
Min GG-tråd:
3AMEternal
Klockkamrater! Har vi gjort affärer? Skriv gärna en rad i min lilla sent påkomna GG-tråd.

Bilagor
Senast ändrad: