• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 16570 -95/96

virrooo

Audemars
2-Faktor
Nu säljer jag min 16570 till förmån för annat!

Klockan har varit i min ägo ett par månader och har varit min följeslagare i vått och torrt. Är mycket nöjd med den här modellen och tror inte det blir min sista explorer tvåa!

Klockan har genomgått gångtest vid köp och detta visade på god amplitud. Kronan är mjuk i uppdraget och gängar utan problem. Glaset är helt, tavlan är fin, tritiumet har börjat få en viss beige nyans likaså visarna, bezeln ser opolerad ut men har lite lättare slitage på sig, boetten har blivit polerad tidigare men visar fortfarande tydliga bevels och har mycket gods kvar. Länken har minimal stretch men finns gott om repor på både clasp och länk efter användning, claspen verkar dock vara opolerad med en tydlig krona.

Klockan levereras på 78360/501B länk utan andra tillbehör. Tryck och gångtest kan utföras på köparens bekostnad. Fler bilder kommer inom snart!

Pris 33000 kr skickat med värdefrakt.

Klockan finns i Östergötland (främst Linköping/Norrköping om man vill se den IRL, frågor kan tas via PM eller om ni hellre pratas vid över telefon/skype, nummer ges ut över PM.
Retur efter 24H om klockan ej matchar beskrivningen och då står köpare för de fraktkostnader som uppkommit.

Referens i GG/BG:
https://klocksnack.se/threads/virrooo.19932/

_1.png

duo.png

16570_3.jpg
16570_2.jpg
16570_1.jpg
 
Senast ändrad:
Topp