• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 2, 216570. Både vit och svart tavla.

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Såld!

Till salu är min älskade Expy2:a, utplockad från AD i november 2013. Klockan är således enligt Rolex uppdaterade villkor under garanti till och med november 2016. Fullset.

Klockan är i fint skick men den har använts ganska flitigt, så det finns bruksspår primärt på spänne och länk, särskilt en rackare på den förstnämnda. Har försökt illustrera det som finns på bilderna med maximal exponering. Syns således tydligare på bilderna än i verkligheten. Och nej, det är ingen böld på bakboetten, utan plasten som sitter kvar.
Håller tiden fint inom COSC.

För närvarande är den vita tavlan monterad, men jag skickar även med den svarta tavlan med tillhörande visare. Pris för en sådan hos AD torde i dagsläget ligga på ca 4k exkl. själva bytet.

Föredrar F2F-affär i Stockholm och Swish som betalningsmetod. Klockan lämnar inte förrän pengar finns på mitt konto. Kan skicka klockan med värdefrakt också mot förskottsbetalning.

Ingen retur då klockan är under tillverkarens garanti.

Har endast gjort en klockaffär och enstaka tillbehörsaffärer tidigare på KS, således väldigt tunt med referenser i min referenstråd. Om ytterligare önskas kan jag ombesörja att ett flertal välkända/flitiga (vilket man nu vill titulera dem) forumprofiler som känner mig personligen går i god för mig.

Pris – 51 000 kr. Ej byten då ny klocka ska in.
Om någon önskar köpa med endast monterad vit tavla är detta också möjligt, pris i så fall 49k.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
IMG_2607.JPG
 
Senast ändrad:
Topp