• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 2 polar 226570 - PB2

JohLan

Basic
2-Faktor
Pris
111000
Returpolicy
Nix. Det är 5 års garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Explorer 2 226570 som är inköpt av mig hos svensk AD i Juli.

112.000kr 111.000kr eller bud.

Det var/är min drömklocka men det klickar inte riktigt så jag säljer den vidare för lite mindre än jag köpte den för.

Den är buren ett par ggr och det finns nån hairline här och där men det är allt.
Den kommer givetvis full set och med 5 års garanti.

Kan ev. tänkta mig byte mot ex Tudor FXD, Tudor submariner eller Rolex Explorer 16570, eller kanske nån annan fin klocka. Testa mig 😃

Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/johlan.179499/

Kan ses och göra affär i Göteborgsområdet på en säker plats så som en banklokal. Betalning sker med Swish eller banköverföring. Inga kontanter.

//Johan ✌🏼

IMG_7803.jpeg
IMG_7802.jpeg
IMG_7759.jpeg
IMG_8061.jpeg
IMG_8352.jpeg
IMG_8394.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp