oskarponken
Silver
Har helt snöat in på explorer 2 (den gamla modellen) och köp kommer att ske senare i veckan. Kan ni hjälpa mig att känna mig ännu mer övertygad genom att posta era bilder på denna klocka? /Oskar II
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
David skrev:Klart du ska ha en!
Tyvärr sitter jag på en uppkoppling som blockerar både TRF och PhotoBucket, men jag tror du kan hitta precis vad du söker här:
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=40872
oskarponken skrev:David skrev:Klart du ska ha en!
Tyvärr sitter jag på en uppkoppling som blockerar både TRF och PhotoBucket, men jag tror du kan hitta precis vad du söker här:
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=40872
Tack David, riktigt fina bilder där men jag hade ju velat se era bilder också, Rolexforums i all ära men det är ju klocksnack som är grejen så klart vi måste ha en tråd för upptäckare!
Fryken skrev:Är också väldigt intresserad av denna så kopiösa mängder bilder (och kanske en recension) skulle uppskattas enormt!
David skrev:Fryken skrev:Är också väldigt intresserad av denna så kopiösa mängder bilder (och kanske en recension) skulle uppskattas enormt!
Håll till godo! Här kommer ett gäng bilder från olika helt vardagliga sammanhang, många av dem tagna med mobilkamera, så de är av varierande kvalitet. Detta är utan tvekan den klocka som fått absolut mest handledstid. Om bara en klocka får följa med, och den klockan måste klara allt från sport och uteliv till kostym, är det alltid 16570:an som gäller.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spencer66 skrev:
oskarponken skrev:Nu sitter den på armen och jag är fantastiskt nöjd! Tack för en riktigt smidig och väldigt trevlig affär "b_hammock" och hoppas att du börjar vänja dig vid storleken på Paneraien!
![]()
Tack Klocksnack för en första affär här.
/Oskar II