• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ROLEX Explorer 214270 Mk2 (uttagen mars 2018), Full set

maxGMT

Omega
Pris
53000kr
Returpolicy
Ingen retur. Klockan är under fabriksgaranti.
Bilder Skickat
  1. Ja
***SÅLD***
52.000kr
Säljer min Explorer 214270, eftersom nytt klockköp stundar. Utplockad av mig på Nymans Ur i Stockholm i slutet på mars 2018, så drygt 4 år och 4 mån kvar på fabriksgarantin.
Klockan är sparsamt använd och i fantastiskt fint skick. Inga dings eller djupa repor, knappt några hairlines (se bilder).
Går perfekt, +ca 1 sek/dygn. Drar upp sammetslent.
Full set med allt som följde med vid köp. Har t.o.m. sparat påsen från Nymans :)

image2.jpeg image1.jpeg image5.jpeg image7.jpeg image3.jpeg image4.jpeg

PRIS: 53.000:-
Betalning: Swish
Retur: Ingen retur - pengarna går direkt till nytt köp
Byten: Inga byten, vänligen respektera det

Klockan finns i Sthlm för F2F. Kan eventuellt skickas på köparens risk och bekostnad efter fullgjord betalning.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter, självklart inte under pågående affär.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/max11.74527/
Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp