Jobot
Basic
- Pris
- 86000
- Returpolicy
- Nej. Klockan är under garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
PB: 89000 86000
Hej!
Tiden har kommit för mig att skiljas från denna fantastiska klocka. Det rör sig alltså om 39 mm Rolex Explorer. Den är utplockad 2020 från svensk AD. Jag är andra ägaren och köpte den via KS.
Den är använd flitigt men med försiktighet. Detta innebär att det finns repor och hairlines, men förutom något litet nagg i bezeln (kl 5, syns på bilderna) är det inget djupt.
Fullset, inkl. tag, två extra länkbitar, originalkvitto etc.
Ser helst en f2f-affär i Stockholm men kan tänka mig frakt på köpares bekostnad efter full betalning.
Fler bilder kan givetvis fixas!
Min korta, men ack så positiva referenstråd
Tack KS för möjlighet till annonsplats
Hej!
Tiden har kommit för mig att skiljas från denna fantastiska klocka. Det rör sig alltså om 39 mm Rolex Explorer. Den är utplockad 2020 från svensk AD. Jag är andra ägaren och köpte den via KS.
Den är använd flitigt men med försiktighet. Detta innebär att det finns repor och hairlines, men förutom något litet nagg i bezeln (kl 5, syns på bilderna) är det inget djupt.
Fullset, inkl. tag, två extra länkbitar, originalkvitto etc.
Ser helst en f2f-affär i Stockholm men kan tänka mig frakt på köpares bekostnad efter full betalning.
Fler bilder kan givetvis fixas!
Min korta, men ack så positiva referenstråd
Jobot
Har du gjort affär med mig? Skriv då gärna en mening eller två om hur du upplevde detta. Tack så mycket! 🤠
klocksnack.se
Tack KS för möjlighet till annonsplats
Senast ändrad: