• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 214270

Pman

Basic
2-Faktor
Pris
79000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är en nyligen servad Rolex Explorer 214270 MK2 (39 mm) från 2017. Enligt mig den perfekta moderna Explorern. Den klassiska Explorer-designen i en storlek som fungerar till allt, med de uppdaterade proportionerna och full lume på 3-6-9.

Klockan är servad av Rolex via Nymans i början av 2025 och omfattas fortfarande av cirka sex månaders servicegaranti. Den har använts varsamt och fungerar givetvis precis som den ska.

Kommer med:
  • Ytter- och innerbox
  • Garantikort
  • Manualer
  • Gröna hangtag
  • Kvitto från Rolex-service
  • Samtliga länkbitar
Skicket är givet den nyligen genomförda servicen mycket gott men hairlines förekommer: Då främst på den polerade bezeln samt viklåset, vilket är svårt att undvika på en använd Explorer. Det finns även normala spår efter bandbyten mellan bandhornen. Jag har försökt återge skicket så ärligt som möjligt på bilderna och skickar gärna fler vid intresse.

Klockan kan skickas väl emballerad på köparens risk och bekostnad efter överenskommelse.

Jag har mångåriga referenser i min GG-tråden och ser gärna att även du har historik.

Tack KS för annonsmöjlighet!

Bilagor

• IMG_6084.jpeg
    IMG_6084.jpeg
    749.5 KB · Visningar: 3
  • IMG_6102.jpeg
    IMG_6102.jpeg
    557.4 KB · Visningar: 3
  • IMG_6086.jpeg
    IMG_6086.jpeg
    591.1 KB · Visningar: 3
  • IMG_6092.jpeg