• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer 214270

Pris
54855
Returpolicy
Nej. Klockan under garanti mer än 4,5 år till.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Säljer min nästan sprillans Explorer. Uttagen från Nymans ur i mars 2019. Allting följer med som kommer med en ny Rolex Explorer. Skicket är som man kan förvänta efter några veckors användande, mikromala hairlines och givetvis inga dings. En hairline som syns på claspet, se bild.
En underbar klocka som jag gärna behållt, men omständigheter i livet kräver kapital för att hjälpa en anhörig som hamnat i ekonomisk kris. Det finns fler klockor längre fram i livet...

Priset sätter jag till listpriset -10%

Jag skulle föredra att skicka med värdefrakt, och i så fall bjuder jag på det. Önskas F2F så går det bra, i så fall på mitt kontor i närheten av Lund. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill. Ska klockan skickas så ska pengarna finnas på mitt konto innan den skickas. Jag behöver lite framförhållning då klockan förvaras inlåst på annan plats.

Tack KS för ett ypperligt trevligt forum!

Såld för begärt pris.

96ED4E4E-7C9E-4720-AD2E-5FE74BEADA0E.jpeg 975B4F62-6363-490A-A7E8-839A4C91D0D4.jpeg 70730870-8852-4ADC-98F4-7EF104BAA3E0.jpeg B3FFAD21-C222-442A-9409-1D3DFF53815A.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp