• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Rolex Explorer 224270

Alexgbg

Basic
Pris
87
Returpolicy
Ingen då garanti finns kvar 2029
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Befinner mig i Göteborg.

Fullset inkl ytter och innerbox, cert, grön swingtag, manual, garantibok, kvitto från Rolex ad.

Säljer denna fina klocka som är köpt av forum medlem förra året. Han hämtade ut den i Holland 29/5 2024. Går jättefint och håller tiden mkt bra. Rolex garanti 5 år från uthämtningadatum. Jag har lämnat in den på Rolex ad för länk förkortning där de tog bort en länkbit. Denna finns med om du skulle behöva göra den större.

Några få märken från användning på claspen och något på sidan av boetten på kronsidan av klockan. Annars jätteblank och fin.

Nypris ligger runt 95k från AD så jag tänker mig något lägre. Typ 87-88?

Gg tråd finns som jag kan skicka över 😊

Finns pyttelite plast kvar på claspen på något ställe.
IMG_1292.jpeg

Bilagor

• IMG_1284.jpeg
    IMG_1284.jpeg
    351.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_1281.jpeg
    IMG_1281.jpeg
    370.3 KB · Visningar: 2
  • IMG_1286.jpeg
    IMG_1286.jpeg
    282.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_1289.jpeg