• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bytes Rolex Explorer 39mm 214270

Hammars

Basic
Pris
80
Returpolicy
Enl Övk
Bilder Skickat
  1. Ja
Annonserar min Rolex Ref. 214270 MK1 Black Dial främst som bytes.

Klockan är från 2011 men fick en hel genomgång av handlaren på Chrono24 när jag köpte den 2024.

Modellen är den större på 39 mm. Verket är caliber 3132 med nytt stötdämpande systemet och Rolex blå parachrom spiralfjäder.

Då detta är en M1 så är det ingen lume på de applicerade siffrorna i vitguld.

Modellen är sedan 2021 discontinued av Rolex.

Skicket är utmärkt och jag har inte sett eller reagerat på något. Kan finnas små swirls men inget jag uppmärksammat.

Klocka komplett med originallåda och originalhandlingar samt lite extra dokument från handlaren, ej den gröna plastbiten på bild 2.

Är främst intresserad av byten och är öppen för mycket. Pengar upp eller ner är inga som helst problem.

Jag har flera Rolex och denna kommer inte till användning, därav bytes.

Är bland annat intresserad av Rolex Explorer II 16570 men även nyaste Speedmaster med safirglas bak och fram. Även öppen för andra förslag.

Bytesvärde helt baserat på vad du värderar din klocka till men runt 75-80k då bytesvärde enligt regler ska anges.

Fortsatt trevlig vecka till alla.

W21W8896_1_1.jpg

W21W8896_2.jpg

W21W8896_4.jpg

W21W8896_5.jpg

• Like
Reactions: SPM
Tillbaka
Topp