• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Explorer I 114270, 36mm PB

Pris
65 000
Returpolicy
Kan diskuteras vid seriöst intresse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hallå. Jag har en fin Rolex explorer 114270 till salu. Den kommer fullset och är från 2007.
Pris 65k eller byte mot annan klocka. Jag kan skjuta emellan eller ev ta billigare ur som delbetalning.
Klockan finns i Borlänge/Falun.

Den är i allmänt fint skick. När jag köpte den för 2 år sedan så verkade den nästan oanvänd. Nu har den en liten ding på vänster sida av boetten, troligen orsakad av att jag haft en ring på mig som skavt mot sidan på klockan när jag skruvat upp den.
Vad jag vet är den oservad. Men den går inom COSC så inget att klaga på där.
Fler bilder kan skickas vid seriöst intresse!

Nytt pris 60k!
Mvh Perry
20241118_193051.jpg
IMG_20241122_023302.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp