• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer I 114270 pb 3

Zac B

Basic
Pris
64000
Returpolicy
Om ej original.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Explorer då jag är inne på en DJ 36 oyster länk med blå tavla (2000-2007) (16200)(har du en sån?)!

Använt flitigt men i bra skick, hojta om ni vill ha fler bilder. Opolerad skulle jag tippa då original klistermärke kvar på baksidan. Full set. Köpt av storiesoftime.

Är du minsta nyfiken hojta till, om du har frågor, så ska vi kunna göra en bra affär där båda blir nöjda;). Helst f2f i sthlm alt fraktad på köpares nota.

Pris var: 67000. Nu: 64000

Bilagor

• IMG_4311.jpeg
    IMG_4311.jpeg
    861.9 KB · Visningar: 1
  • IMG_4312.jpeg
    IMG_4312.jpeg
    329.1 KB · Visningar: 4
  • IMG_4313.jpeg
    IMG_4313.jpeg
    343.5 KB · Visningar: 3
  • IMG_4314.jpeg