• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer I 1995 med certifikat.

Anders Svensson

Omega
2-Faktor
Rolex Explorer I 1995 med certifikat.
Edit 7/2 Edit 8/2 (info längst ner i texten). Lägger upp den här igen! Försvann helt och hållet när jag skulle editera..

Säljer eller byter denna klassiker till fömån för nytt objekt. Jag köpte den i somras och har varit mycket nöjd med den men känner för något nytt. Den är nog putsad någon gång men inget som märks, skarpa kanter överallt. Det finns spår av användande men inga djupare dings. Glaset har några micro-nagg i kanten runt kl 12 som man känner med nageln. Säg till om ni vill jag skall fota någon annan vinkel!

Helst ren försäljning men kan tänka mig att byta mot en Speedy Pro i samma prisklass eller kanske något annat kul, kom gärna med förslag, lite pengar upp eller ner är ok. Skickar klockan rek. på min bekostnad efter full betalning (Swish) eller f2f i Öresunds-regionen.

-Rolex-certifikat, extra länkbit, hållare samt Your Rolex booklet följer med (inga andra tillbehör eller box)
-köpt på Klocksnack 2014
-håller tiden väl
-trycktestad på Rob Engström 140613
-fräsch länk, endast lite stretch
-skarpa kanter på boett o luggar
-krona skarp

Edit 8/2. Två nya bilder tillagada. Bilden på spännet är taget i obarmhärtigt solljus. Rolexkronan är intakt och inte nedslipad.
Edit 7/2. Någon medlem frågade om klockan gångtestasts hos urmakare, det har den inte eftersom jag inte sett något behov. Tar dock bort punkten om COSC eftersom min observationer bygger på daglig användning och inte är exakt uppmätta hos Rolex. //A

Pris 26500 sek

Returpolicy. F2f =ingen retur. Frakt=retur (på köparens bekostnad) inom 24h om klockan inte överenstämmer med beskrivningen.

Frågor och bud på PM

Tack KS för annonsplatsen!


image.jpg8.jpg

image.jpg2.jpg

image.jpg3.jpg

image.jpg4.jpg

image.jpg5.jpg

image.jpg6.jpg

image.jpg7.jpg

image.jpg1.jpg

image.jpg9.jpg

image.jpg2_3.jpg

image.jpg10.jpg



Anders Svensson
 
Topp