- Pris
- 80000
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Hej! Explorer II uttagen 10 oktober 2012, det sitter med andra ord ett 3186-verk i klockan. Bilden som visar klocka och tillbehören är det som ingår vid köpet, utöver en extra länkbit som också ingår. Den servades den 19 september 2018 och dokumentation från rolex för detta följer också med klockan, för tydlighetens skull.
För att ge en bild av storleken på länken så är min handled 16-16,5 cm och länken är inställd på ”mittersta” hålet och det ingår som sagt en länkbit utöver de som sitter på klockan.
Sammanfattningsvis kan jag konstatera att länken har hairlines och några ”märken”, detsamma gäller bezeln (jag har försökt fånga det mest framträdande på bild, se inringade bilder). Skick är så himla subjektivt i övrigt så jag ger mig inte på att försöka definiera det i ord utan jag har försökt ta så ärliga bilder som möjligt.
Vill ni ha fler bilder eller undrar något så är ni varmt välkomna att PMa.
Tack till KS för annons!
För att ge en bild av storleken på länken så är min handled 16-16,5 cm och länken är inställd på ”mittersta” hålet och det ingår som sagt en länkbit utöver de som sitter på klockan.
Sammanfattningsvis kan jag konstatera att länken har hairlines och några ”märken”, detsamma gäller bezeln (jag har försökt fånga det mest framträdande på bild, se inringade bilder). Skick är så himla subjektivt i övrigt så jag ger mig inte på att försöka definiera det i ord utan jag har försökt ta så ärliga bilder som möjligt.
Vill ni ha fler bilder eller undrar något så är ni varmt välkomna att PMa.
Tack till KS för annons!
Senast ändrad: