• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II 16570

Snilsson

Basic
Hej,

Detta var inget jag planerat att göra då jag är väldigt nöjd med klockan men suget efter en SubC är för stort så kollar om det finns något intresse.
Det är en Explorer 2 som är tillverkad 1995. Extremt sparsamt använd, mycket fint skick utan dings eller skador. Smårepor finns på länken vid låset men inget som är iögonfallande. Klockan har aldrig blivit polerad vad jag vet och blivit informerad om. Bilderna gör en rättvis bedömning.
Servicehistoriken är okänd men den blev trycktestad och kontrollerad i våras med mycket gott resultat. 296 i amplitud och en gångavvikelse på ca 1 sek / dygn.
Inner och ytterbox medföljer.

Pris: 35 000:-
Byte: Ja, dock endast mot Submariner 116610LN eller ev. 114060. Inget annat.
Retur: Nej, endast om ej 100% Rolex.
Affären görs upp F2F alternativt skickas mot förskottsbetalning.

SrjMHUr.jpg

Eei9aVS.jpg

image-jpeg.355415

image-jpeg.341514

image-jpeg.327659

image-jpeg.327661

image-jpeg.327658

image-jpeg.327662

Mvh Sebastian
Referenser: https://klocksnack.se/threads/snilsson.36547/

Tillbaka
Topp