• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II 216570 (2013)

m_s

Patek
2-Faktor
Till salu är en 2 månader gammal Rolex Explorer II 216570 - White dial. Klockan är uttagen i mitten på maj 2013 på Pagholds Ur i Skövde. Klockan är i nyskick med ett fåtal hairlines på spännet och länken av normal användning, inga dings eller liknande!

Givetvis fullset med skyddslåda, ytterbox, innerbox, cert, booklets, hangtags osv osv.

*Uppdaterad* - Kan ta emot byten igen, helst Tudor Black Bay (Rolex, Omega, Breguet etc kan också vara intressant) PM:a vad du har för något!

Pris - 46.500 kr 49.000 kr (bytesvärde 47.500 kr)

Finns för f2f i Stockholm och kan även skickas försäkrat inom Sverige utan problem.

Jag har gott om referenser på forumet.









 

bartoldous

Cartier
inte intresserad av en breitling superocean II 44mm endast 2 veckor gammal på ett ocean racer/folding clasp inhandlad av mig med alla papper och nya elektroniska servkortet och 30:- kakor mellan?

mvh

niklas
 

m_s

Patek
2-Faktor
Kom igen nu segisar, nytt pris och jag är jäkligt sugen på en Black Bay i delbyte!
 
Topp