• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Explorer II: 216570 Black and White

danne10

Panerai
2-Faktor
Hej,

jag säljer en fin Rolex Explorer II uttagen 20120915 på Pagoldhs Ur, och köptes av mig på forumet av mig. Det är mig veterligen ett komplett set, tunn vit ytterkartong, tjockare ljus innerkartong och den klassiska gröna innerboxen, utöver detta finns stämplat cert, manual, garantitalong, kvitto från tidigare försäljning (Infinitum GBG), en grön hållare för alla papper, putsduk, innerkudde, en länkbit, sigill samt hangtag.

Utöver detta finns en svart tavla med tillhörande visare, jag har för mig att tidigare ägaren sa att den såldes på svart tavla och han köpte till den vita med visare, kvitto på detta finns, tavla och visare ligger i en liten Rolex plåtask samt sammets fodral från Bergström Ur.

Det finns ett par små hairlines men inget som påverkar helheten och det går troligen bort med en Cape Cod trasa om man så önskar.

Klockan finns i Stockholms norra förorter och kan med fördel visas i stan, kolla gärna referenser

Priset är 45000 sek (fast), ev porto tillkommer, jag söker en ren försäljning, men har du något spännande bytesobjekt kan det ju inte bli mer än nej :)

Här kommer ett par bilder, PMa om frågor, funderingar eller om fler bilder önskas.



// Danne

irjPnxs.jpg

GNFuLIo.jpg

FDBaenM.jpg

gCTi5cB.jpg

Xpb3rMl.jpg

MjexWgE.jpg
 
Topp