• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

M3a

Cartier
2-Faktor
Tänkte att i slutet på denna månad ska min första Rolex inhandlas och det som lockar mig mest är den vita 216570. Har 40-45k som ska läggas på klocka så om det är någon som går i tankarna på sälja sin sportrolle så dra iväg ett PM:a. Vill ju också kunna posta bilder i denna tråd. :D
 
Tänkte att i slutet på denna månad ska min första Rolex inhandlas och det som lockar mig mest är den vita 216570. Har 40-45k som ska läggas på klocka så om det är någon som går i tankarna på sälja sin sportrolle så dra iväg ett PM:a. Vill ju också kunna posta bilder i denna tråd. :D
40-45 för en 216.. då får du nog hitta en som är mer misshandlad än min ;)
 

M3a

Cartier
2-Faktor
Har sätt dom passerat ut och in för dom priserna men samtidigt finns det dyrare. Känns som dom flesta går för 50k ish men som sagt man måste prova :)
 

Tolla

Omega
IMG_2265.JPG
Utforskar skogen idag!
 
Senast ändrad:
Topp