• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

20170407_180920.jpg
nybliven ägare utav denna explorer ll :D Bökigt att snurra genom huvudstaden nu men hoppas alla får en trevlig kväll/helg trotts allt skit som sker. Mvh

Se till att få den där dinkan att se använd ut nu! :)

Fred!
 
Är inte speciellt rädd för färgen, orange är fränt :) tänker mer på passform/känsla med gummit gentemot den supersköna oysterlänken :) Körde klockan på läder ett kort tag men ledsnade pga det opraktiska med läder plus att länken var skönare :D
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Är inte speciellt rädd för färgen, orange är fränt :) tänker mer på passform/känsla med gummit gentemot den supersköna oysterlänken :) Körde klockan på läder ett kort tag men ledsnade pga det opraktiska med läder plus att länken var skönare :D
Tycker även länk är snyggare på en 16570. Jag har en kollega som kört den på svart everest rubber och det har sett riktigt bra ut. Svart fungerar alltid men är tråkigt i längen, orange sticker ut mer vilket kanske gör det lite roligare under kortare perioder :) Men go! Alltid kul med utstickare
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Haft Rubber B på min gamla Hulk och har kört det på min 216570 under dagen. Även kört nato. Tycker absolut att gummit är ett bra komplement till länken, bara man får till passformen.

Gäller att ha en med tålamod som klipper det åt en... Tack Krons :D
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det är väl nån tomte här som lagt ut sin till försäljning typ 5 ggr.....alltid dragit tillbaka annonsen omgående......is it that good?
 
Topp