• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Moorflax

Patek
2-Faktor
Denna är billigast med trusted checkout på Chrono.
Kan fås med vit tavla också.

Namnlöst-1.jpg
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
För att det skulle bli fel förhållande mellan tavla och bezel då, likt Daytonan eller DD2/DJ2
Äntligen någon som delar min åsikt, vad kul att läsa! Tycker också att ration är helt off på Datejust 2, jag har försökt att lura mig själv att det trots allt är en fin klocka men det är inget som stämmer. Proportionerna är fel och indexstorleken är fel.
 

Apansson

Torpare
Äntligen någon som delar min åsikt, vad kul att läsa! Tycker också att ration är helt off på Datejust 2, jag har försökt att lura mig själv att det trots allt är en fin klocka men det är inget som stämmer. Proportionerna är fel och indexstorleken är fel.
Tycker Daytona lider av samma problem på modeller där bezel och boett är olika färg. Helguld med guldbezel funkar bra.
 

Sten

Cartier
Fast då skulle den se futtig ut om den hade proportionerna som 16570 fast på en maxicase-boett. "problemet" är ju egentligen redan löst, i en 16570. :)
Jaa jaa...det är väl bara jag som surar för att jag är tveksam om min handled skulle bära upp denna. :) skulle 16570 ha nyare länken så vore den inhandlad!
 
Topp