• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Oliver

Cartier
2-Faktor
Plockade precis ut en fin liten katalog :)
5246D703-879F-4E4B-A931-A1F8FE004341.jpeg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Har länge funderat på en vit 216570, har gått fram och tillbaka många gånger men det är få klockor i klassen med vit tavla och sådan närvaro som den har.
Är det någon i tråden som haft sin länge och bär den regelbundet utan att vara OWG? Jag tror inte storleken är något bekymmer i sig, men jag undrar hur den är att bära dag ut och dag in.
Peace out
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Har länge funderat på en vit 216570, har gått fram och tillbaka många gånger men det är få klockor i klassen med vit tavla och sådan närvaro som den har.
Är det någon i tråden som haft sin länge och bär den regelbundet utan att vara OWG? Jag tror inte storleken är något bekymmer i sig, men jag undrar hur den är att bära dag ut och dag in.
Peace out
Bär min regelbundet, det är favoriten i min lilla samling. Haft min snart två år och börjar bli härligt ”sliten”.
 
Har länge funderat på en vit 216570, har gått fram och tillbaka många gånger men det är få klockor i klassen med vit tavla och sådan närvaro som den har.
Är det någon i tråden som haft sin länge och bär den regelbundet utan att vara OWG? Jag tror inte storleken är något bekymmer i sig, men jag undrar hur den är att bära dag ut och dag in.
Peace out
Är i princip owg med min, den är alltid på :) ibland kan man ha ett svagt ögonblick där man känner att den känns lite stor men det brukar snart gå över :) Har haft den i 3 år snart och har inga planer på att byta.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Har länge funderat på en vit 216570, har gått fram och tillbaka många gånger men det är få klockor i klassen med vit tavla och sådan närvaro som den har.
Är det någon i tråden som haft sin länge och bär den regelbundet utan att vara OWG? Jag tror inte storleken är något bekymmer i sig, men jag undrar hur den är att bära dag ut och dag in.
Peace out
Är inge owg men kört nästan uteslutande med min 216570 under hela dec. Funkar finfint, det är en fantastisk klocka.
 
Topp