• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Nytt Nato när man fått tillbaka den och innan man drar på dyksemester imorgon!

IWC Portofino 3565-04 och IWC Portuguese 3714-01 på bordet idag i bakgrunden.

1AABFE6A-4A95-43EE-9644-60ADCD253343.jpeg
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Nytt Nato när man fått tillbaka den och innan man drar på dyksemester imorgon!

IWC Portofino 3565-04 och IWC Portuguese 3714-01 på bordet idag i bakgrunden.

1AABFE6A-4A95-43EE-9644-60ADCD253343.jpeg
Har aldrig gillat Nato över huvud taget, men jag får nog ändra mig.
Riktigt snyggt band till den vita, vad är det för nato och vart är det köpt?
 

Karlsson

Panerai
Vete fasen om nato blir lika bra på svart tavla. Kör på med stålet :)
F509DE5D-CDEB-4E2B-A802-79392FA85475.jpeg

Tycker ärligt att nato ser tokigt ut till både den vita och svarta tavlan. Gör sig isf bättre på 16570.

Funderat på att skaffa ett lite grövre, mörkt läderband till min. Kanske något från AWstraps med tråd i något åt de orange'a hållet. Kanske blir helt galet men har inte lyckats hitta någon inspirationsbild som liknar den kanonbra kombon jag har i huvudet :)

IMG_20190117_203414.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tycker ärligt att nato ser tokigt ut till både den vita och svarta tavlan. Gör sig isf bättre på 16570.

Funderat på att skaffa ett lite grövre, mörkt läderband till min. Kanske något från AWstraps med tråd i något åt de orange'a hållet. Kanske blir helt galet men har inte lyckats hitta någon inspirationsbild som liknar den kanonbra kombon jag har i huvudet :)

IMG_20190117_203414.jpg
Det är ju 21mm mellan luggarna så jag ska prova ett Pam 22mm asso tiill våren :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tycker ärligt att nato ser tokigt ut till både den vita och svarta tavlan. Gör sig isf bättre på 16570.

Funderat på att skaffa ett lite grövre, mörkt läderband till min. Kanske något från AWstraps med tråd i något åt de orange'a hållet. Kanske blir helt galet men har inte lyckats hitta någon inspirationsbild som liknar den kanonbra kombon jag har i huvudet :)

IMG_20190117_203414.jpg
”Tycker ärligt att nato ser tokigt ut till både den vita och svarta tavlan. Gör sig isf bättre på 16570.”
Sant :)
 
Topp