• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Rolex explorer II 226570 PB

Pris
102500
Returpolicy
Ingen retur, klockan säljs f2f
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex explorer II 226570 uttagen från svensk återförsäljare i december 2021. Full set och håller tiden runt +-1 sek per dygn enligt toolwatch. Inga hack på boetten, ringen, glaset eller länken. Tunna hairliens finns på de polerade delarna (såklart). Prickar och sånt på bilderna är bara damm, klockan är i mycket fint skick.

Jag har referenser här på Klocksnack och 5,0 i betyg på Tradera (350 omdömen) och vill att du också har referenser innan vi möts upp.
Här är länken till mina referenser på Klocksnack: https://klocksnack.se/threads/romanista.115032/#post-4891933
Jag vill sälja klockan f2f och kan tänka mig att köra bil cirka 1 timma och 30 minuter från Göteborg för att mötas upp på kafé.
Betalning sker endast med Swish.

Tack Klocksnack för annonsen och fantastiskt forum.

Bilagor

• IMG_2453.webp
    IMG_2453.webp
    520.4 KB · Visningar: 2
  • IMG_2450.webp
    IMG_2450.webp
    192.2 KB · Visningar: 2
  • IMG_2451.webp
    IMG_2451.webp
    194.9 KB · Visningar: 2
  • IMG_2452.webp
    IMG_2452.webp