• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II stulen/försvunnen

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Tråkig historia. Hoppas att du trots detta mår ok och att klockan kommer tillbaka. Mycket sånt här att läsa om på forumet numera... mycket tråkigt.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Trist att sådant här sker, hoppas det ordnar sig med klockan. De psykiska ärren är svårläkta dock men jag hoppas likväl att du repar dig på den punkten !
 
Fruktansvärt! hoppas du mår bra under omständigheterna!
Maila oss polisanmälan samt ref och serienr så rapporterar vi detta till Rolex samt håller utkik.
Skulle den dyka upp så hör vi av oss!
[email protected]
Med vänlig hälsning,

Det ska jag utan tvekan göra. Jag väntar för tillfället att få polisanmälan "i min hand". När det är gjort hör jag av mig. Tack för hjälpen!
 

rotvold

Friends of KS
Skönt att det är bra med dig iaf! Synd om klockan bara... Hoppas du får tillbaka den på nåt sätt :)
 
Uppdatering:
Försäkringsbolaget gjorde en OK värdering av klockan. Smidigt och lätta att ha att göra med (än så länge). Nu håller jag koll på blocket och tradera för att se om den dyker upp. Rob E. kommer också att snart få ett mail med vad som krävs för att kunna hålla utkik.

Nu är jakten efter en ersättare på G (Se K&S). Tack för alla vänliga ord under resans gång.
 
Topp