• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Rolex Explorer II

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Det är ju typiskt!

Bytte ju åt mig min Explorer II från Micke Ni tidigare i sommar. Glad och nöjd har jag sprungit runt med min vittavlade sköna klocka :) Men....ganska snart började det ramla in förfrågningar om jag ska sälja den. Det tänkte jag egentligen inte göra men så börjar tankarna snurra såklart.

Tänkte därför göra en koll och se om någon har lust att byta åt sig den.

Som sagt, en Explorer II, P-serie vilket ska innebära år 2000. Ej box eller cert men bok och extra länkbitar finns. Enl förre ägaren så fick den nya packningar ganska nyligen. Går bra tycker jag. Finns spår av användning på boett och länk men inga större dings eller repor såvitt jag kan se. Glas, tavla och visare är i perfekt skick och lumen är bra.

Bytesvärdet är 25000 och jag är sugen på en SUB tror jag. Gärna en Tudor, nyare eller äldre men kanske inte mögel denna gång. Rolex beater funkar också så klart ;). På länk eller head only funkar bra eftersom jag gillar nato. Lägger inga pengar mellan men tar billigare klocka + pengar i byte såklart. En Tudor och ett gäng tusingar i näven är väl kanske det scenario jag helst vill se.

Bilder kommer så fort Tapatalk slutar krångla.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
papa6ery.jpg


4aduvy2a.jpg


dy2e3u3u.jpg


asudagyz.jpg


e7y9usu6.jpg


5egunuvy.jpg


qyjahesy.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Värst vad alla håller hårt i sina SUBs. Köpare på klockan har jag gott om men kom igen nu alla bytesnödiga.

Kollade tidhållningen och senaste 24h så gick den +1sekund.
 
Topp