inte 116618 då?För sommaren är det denna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
inte 116618 då?För sommaren är det denna.![]()
+1!Äger dom inte, men 268655 och Batman. Är dock över min liga, så man får drömma istället![]()
Några favoriter, båda ouppnåeliga.
![]()
![]()
Jag håller definitivt med dig. En toolwatch tillverkad i världens finaste material, antingen så är man för eller emot den. Själv tycker jag den är kaxig.![]()
Lätt!!(Stulen bild från nätet)
Jag håller definitivt med dig. En toolwatch tillverkad i världens finaste material, antingen så är man för eller emot den. Själv tycker jag den är kaxigt.
116264 helt klart.
Fattar inte hur den inte kan ha varit populär.
![]()
Hmm.. dela med dig av det som får dig att gå igång på denna.116264 helt klart.
Fattar inte hur den inte kan ha varit populär.
![]()
Finns tre tavlor på 116264! Svart, vit och blå.Inte en dussinklocka direkt, men sjult frän!! (I båda tavlorna)
Snygg OCH praktisk. Grymt smidig bezel att timea grejer med. Roteras åt båda hållen, vilket är smidigare än en dykarbezel om man inte ska dyka.Hmm.. dela med dig av det som får dig att gå igång på denna.![]()
Wtf? Har aldrig sett en daydate med marmor dial förut, fan vad cooltDay-Date. Marmor. Jättestulen bild.
![]()
Riktigt maffig, såg för första gången på Phillips 'Glamourous Day-Date'-auktion 2015.Wtf? Har aldrig sett en daydate med marmor dial förut, fan vad cooltUndra hur den tavlan åldras.
Sea Dwellern... är det en specialare för italienska snutdykarna?Några favoriter, båda ouppnåeliga.
![]()
![]()
I Italien rockar till och med Aina RoleeySea Dwellern... är det en specialare för italienska snutdykarna?