Sea Dwellern... är det en specialare för italienska snutdykarna?
Här kan man läsa om den: http://hoodinkee-beta.squarespace.c...lizia-di-stato-octopus-comex-youve-final.html
Seriöst grail-status.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sea Dwellern... är det en specialare för italienska snutdykarna?
Verkligen en speciell modell. Gillar den.. tror jag.Finns tre tavlor på 116264! Svart, vit och blå.
Snygg OCH praktisk. Grymt smidig bezel att timea grejer med. Roteras åt båda hållen, vilket är smidigare än en dykarbezel om man inte ska dyka.
Vattentät, sådär lagom blingig med vitguldbezel och PCL. Fin tavla med det vita mot de röda nyanserna.
Sen är det ju som sagt en modell man inte ser så oftaKul att ha något lite halvt ovanligt ibland.
Denna, sol(mån)klart!Denna eller Daytona?![]()
![]()
Ska man vara petig så är det där en annan referens, då den är i tvåton.Verkligen en speciell modell. Gillar den.. tror jag.Såg att det ligger en uppe på Lauritz.
![]()
Den där daytonan är mycket snyggare en dagensHär är de 4 bästa Rolex:arna någonsin.
Inte modell alltså, utan just dessa versioner/referenser. 214270(mk2), 16520, 116400 (z-blue), 16710.
'![]()
![]()
![]()
![]()
+1Just nu är det Yacht-Master 268655 som är favoriten och även den som jag suktar efter.
Bild stulen från nätet:
![]()
Varför 37mm? Den är faktiskt väldigt liten irl.Just nu är det Yacht-Master 268655 som är favoriten och även den som jag suktar efter.
Bild stulen från nätet:
![]()
Jag har för spinkiga handlederVarför 37mm? Den är faktiskt väldigt liten irl.
Är ju till stor del bandets fel. Jätteudda design.Varför 37mm? Den är faktiskt väldigt liten irl.
Ja jo, så tänkte jag också när den där lanserades. Testade den lilla men den är typ tramsigt liten även på en rätt liten arm. 40mm eller ingen gällande den där modellen i min bok.Jag har för spinkiga handleder![]()