• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 116710BLNR

bullen

Cartier
Behöver nog ingen större beskrivning. Modellen verkar bli mer och mer populär och något svår att lägga vantarna på just nu.

En bra recention går att läsa här: https://klocksnack.se/threads/recension-rolex-gmt-master-116710-blnr.18394/

Det är med sorg i hjärtat jag låter denna vandra vidare, har verkligen varit supernöjd med min första (och hittills enda) Rolex. Som vanligt så är det villarenoveringen gått överstyr så jag behöver helt enkelt få loss lite mer kaptial.

Köptes här på forumet i början av året och hade då i princip all plats kvar. Kommer med Box och cert, uttagen hos svensk AD i november 2013.

Klockan är sparsamt använd, skulle tippa att den åkt på max 1gång/vecka annars har den suttigt i windern och myst. Det finns spår av normal användning i form av hairlines, främst på spännet och länken. Inga dings eller större repor. Skulle vilja påstå att den är i ett väldigt gott skick!

Returpolicy gäller i 48h. Självklart endast om klockan återlämnas i samma skick som den kom i.

Pris: 57.000kr

BLNR2.jpg

IMG_2556.JPG

IMG_2555.JPG

IMG_2557.JPG

IMG_2552.JPG

IMG_2554.JPG

IMG_2553.JPG
 
Topp