• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 116710LN (2015, nyservad)

Ganga

Omega
Pris
125 000
Returpolicy
En hederssak, dock inte vid en försäljning face2face.
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att avyttra en klocka som har tjänat mig väl.

Märke: Rolex
Modell: GMT
Modellnummer: 116710LN
Inköpt: 2015
Fullset: Ja

Klockan användes som en klocka ska användas dvs. Varje dag utan eftertanke. Klockan var till och med under företagsfesten. Men tyvärr så får jag säga att klockan var med även när jag vurpade med cykeln på väg hem från just företagsfesten. Klockan fick sig en smäll.

Men då är man glad över att man har ett bra försäkringsbolag!

Klockan är med andra ord nyservad och är i det bästa skicket som klockan varit i på länge!
Det enda som är orört är låset.

Servicen gjordes av Engströms ur och stämplades ut 2021-09-11. Sedan dess har klockan varit orörd (förutom klassisk underhållsuppdragning).

”Inkluderat i service

Service av urverk inkl. vanliga inre förslitningsdelar, polering av boett och länk, packningar, akrylglas, täthetskontroll.

Utbytta delar:
  • Länksida
  • Länkbit
  • Vridring
  • Keramisk skala
  • Safirglas
  • Hals/krona”
- Engströms ur

Helhetsbild - Rolex.png
Servicebevis - Rolex.png
IMG_7156.jpg
IMG_2221.jpg
IMG_2222.jpg
IMG_2219.jpg
IMG_2220.jpg
IMG_2217.jpg
IMG_2218.jpg
 

Bilagor

  • IMG_2216.jpg
    IMG_2216.jpg
    1,007.8 KB · Visningar: 28
Topp