• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Rolex GMT 126710BLRO, sub 114060 (såld) Yachtmaster 126655 (tillbakadragen).

Pris
195k
Returpolicy
Vi kan kanske komma överens om något.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, jag har en Rolex 126710BLRO till salu.
Inga dings eller repor men naturligtvis små spår på tex clasp efter användning jag tror det är 2021 årsmodell på den (jag har inte papperen här)

Jag har även en 114060 tll salu. 2019 om jag minns rätt.

Klockan kommer fullset. Med mig som enda ägare och brukare och är svensksåld om det har betydelse.

Vidare har jag en yachtmaster 126655 på oysterflex. Denna köpte jag genom en bekant som förmedlar klockor.
Utplockad sent 2022 och såld till mig i början av förra året med plasten kvar, oanvänd.

Byten är intressanta. Tex Omega speedmaster 005 eller/och Rolex 16610LV "Kermit" med en slant upp till mig.

Pris Pepsi -195k
Submariner -105k Såld/Bytt!
Yachtmaster -295k Tillbakadragen!


20240626_093304.jpg

20240626_093227.jpg

20240626_093404.jpg

Tack för ett bra forum och möjlighet till att annonsera!

Mvh Perry
 
Senast ändrad:
Topp