• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 16700. Nytt pris 16/8

Compiss

Patek
2-Faktor
Denna blir bara liggandes och får därför gå vidare. Klockan är köp av mig från första ägaren och är enl uppgift aldrig polerad och servad för några år sedan (papper finns ej kvar). Klockan är använd i princip dagligen. Den är köpt på Nymans ur på Biblioteksgatan i Sthlm. Klockan provtrycktes för några veckor sedan med godkänt resultat (finns papper)

Ref: 16700
År: 1998 / Serie U
Clasp: 78790
Claspcode: U4 (april 1998)
Länk: 78790
Ends: 501b

Klockan håller sig väl inom toleranserna och har en amplitud på ca 275.

Klockan kommer med grön innerlåda, cert, certhållare mm. se bild.

Inga byte denna gång om du inte har en enzo eller en true-pouge att lägga som en liten del i mellan och ingen retur.

Eftersom jag tydligt skriver vad som gäller för byte besvarar jag ej pm med bytesförslag. Respektera gärna vad som står i annonsen så slipper vi hamna på blocketnivå.

Ser helst en F2F deal och endast med medlemmar med goda referenser. Klockan kan skickas efter full betalning. Ställ frågor och be om specifika bilder. Priset för denna fantastiska svensksålda gmt är 79800kr och betalas med swish.
Nytt pris: 78000kr
IMG_5700.JPG
IMG_5702.JPG
IMG_5703.JPG

IMG_5631.JPG
IMG_2937.JPG
IMG_2940.JPG
IMG_2942.JPG
IMG_2943.JPG
IMG_2948.JPG
IMG_5640.JPG
IMG_2982.JPG
IMG_5631.JPG
 

Bilagor

  • IMG_5633.PNG
    IMG_5633.PNG
    297.2 KB · Visningar: 1,398
Senast ändrad:
Topp