• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 16710 -91

Axid

Basic
Pris
149 000
Returpolicy
Enligt ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
Lägger ut min GMT för byte endast mot en Rolex Hulk med pengar emellan från mig.

Denna är uttagen -91 och har därav lugholes. Varit i min ägo sedan 2021. Jag köpte själv en helt ny jubileelänk från AD (digitalt kvitto från Rob Engström finns). Länken är snudd på nyskick, finns en hairline på clasp enligt bilder. Oysterlänken är i mycket bra skick utan stretch och knappt några hairlines.

Alla tre inserts (pepsi, coke och lakrits) finns och tillsammans med de två länkarna gör det att man kan få klockan i 6 olika utföranden, vilket jag tycker är en stor usp jämfört med den moderna GMTn.

Servicepapper från Nymans (2016) enligt bilder. Vidare ingår box, booklets och en kalender.

Såg att det finns med lite dammpartiklar på närbilden av safirglaset.

Är alltså inte intresserad av enbart sälj utan byte mot en Hulk endast. Inga gråhandlarpriser kommer att vara intressanta.

Tack KS!


1691785871322.png


1691786333250.png

1691786397552.png
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp