• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex GMT 16710T - Ny PB

Natex

Basic
2-Faktor
Pris
135 000
Returpolicy
Ja, om ej enligt annons.
Bilder Skickat
  1. Ja
Pris 145 000 kr 140 000 kr 135 000 kr

Sista PB innan annonsen dras tillbaka.

Bild 1 reviderad.jpg



Kollar om det finns intresse för min Rolex GMT 16710T som ändå inte fått så mycket handledstid det sista. Köptes här på forumet förgående år av välrenommerad medlem. Det ni ser på bilden ingår!

Klockan är från 2006 (Z-serie) och servades hos Engströms i början av 2020, då byttes även krona och glas. Rolex servicekort och servicedokument finns med. Kassakvitton för service och jubileelänk fås även med.

Kommer med massor av roliga tillbehör, vilket gör att klockan kan används med sex olika utföranden.

  • Jubilieelänk 62510h (inköpts ny år 2019, full längd, utan strech med endast några få ytliga repor på spännet)
  • Oyserlänk (passar ca 19,5-20cm handleder, använt skick så en hel del hairlines)
  • Fat Font Faded Serif Pepsi insert (något enstaka märke)
  • Coke insert (mycket gott skick)
  • Pepsi Insert (mycket gott skick)

Har försökt fotografera så bra som möjligt för att återge en ärlig bild av skicket. Som syns på bild 7 och 8 finns några märken boet och översta vänstra bandhornet. Vill dock poängtera att dessa ser värre ut på bild än i verkligheten. Önskas fler foton på något specifikt så är det bara att dra ett PM!

Prissättning var svårt. Nyare 62510H och Serif insert verkar ha högt andrahandsvärde. Men är jag ute och cyklar så tar jag gärna den dialogen. Föredrar att sälja allt som ett paket men saknas intresse och intresset istället är stort för en länk / insert kan det eventuellt säljas separat. Delbyte med något i 30-60 tkr klassen skulle eventuellt kunna vara intressant.

Föredrar F2F i Göteborg med omnejd. För en seriös köpare med referenser kan jag även tänka mig att åka en bit för en trevlig affär F2F. Klockan kan också skickas. Jag står då för kostnaden med postnord värdefrakt men risken övergår till köpare efter att klockan efter inlämnad.

Min referenstråd:


Tack KS för ett bra forum och möjligheten att annonsera :)
 

Bilagor

  • Bild 2.jpg
    Bild 2.jpg
    460.3 KB · Visningar: 6
  • Bild 3.jpg
    Bild 3.jpg
    404.6 KB · Visningar: 5
  • Bild 4.jpg
    Bild 4.jpg
    27.5 KB · Visningar: 4
  • Bild 5.jpg
    Bild 5.jpg
    24.6 KB · Visningar: 8
  • Bild 6.jpg
    Bild 6.jpg
    258.8 KB · Visningar: 1
  • Bild 7.jpg
    Bild 7.jpg
    309.7 KB · Visningar: 3
  • Bild 8.jpg
    Bild 8.jpg
    292.4 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Topp