- Pris
- 135 000
- Returpolicy
- Ja, om ej enligt annons.
- Bilder Skickat
- Ja
Ute på nytt då suget för annat blivit för stort.
Kollar om det finns intresse för min Rolex GMT 16710T som ändå inte fått så mycket handledstid det sista. Köptes här på forumet förgående år av välrenommerad medlem. Det ni ser på bilden ingår!
Klockan är från 2006 (Z-serie) och servades hos Engströms i början av 2020, då byttes även krona och glas. Rolex servicekort och servicedokument finns med. Kassakvitton för service och jubileelänk fås även med.
Kommer med massor av roliga tillbehör, vilket gör att klockan kan används med sex olika utföranden.
- Jubilieelänk 62510h (inköpts ny år 2019, full längd, utan strech med endast några få ytliga repor på spännet)
- Oyserlänk (passar ca 19,5-20cm handleder, använt skick så en hel del hairlines)
- Fat Font Faded Serif Pepsi insert (något enstaka märke)
- Coke insert (mycket gott skick)
- Pepsi Insert (mycket gott skick)
Har försökt fotografera så bra som möjligt för att återge en ärlig bild av skicket. Som syns på bild 7 och 8 finns några märken boet och översta vänstra bandhornet. Vill dock poängtera att dessa ser värre ut på bild än i verkligheten. Önskas fler foton på något specifikt så är det bara att dra ett PM!
Intressanta delbyten:
Rolex 126234 blå/svart
Rolex 16610
Rolex 224270
Tudor BB 54
Omega Speedmaster
Omega Aqua Terra 38
Zenith El Primero
Föredrar F2F i Göteborg med omnejd. För en seriös köpare med referenser kan jag även tänka mig att åka en bit för en trevlig affär F2F. Klockan kan också skickas. Jag står då för kostnaden med postnord värdefrakt men risken övergår till köpare efter att klockan efter inlämnad.
Min referenstråd:
Natex
Hej! Lämna gärna en kommentar här om vi gjort affärer. Tack på förhand :) Med vänlig hälsning Natex
klocksnack.se
Tack KS för ett bra forum och möjligheten att annonsera
Bilagor
Senast ändrad: