• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT 16753

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är som sagt lite uttråkad...

Någon som är sugen på en riktigt fin 16753 med nipple dial?



Caset är fett och fint och tavlan likaså. Länken är däremot sjukt bilhandlarrasslig, vilket kan ses som coolt eller jobbigt beroende på vad man har för preferenser. :)

Maskinellt går den kalasbra och ligger jämnt med min 214270.

Inköpt här på forumet tidigare i våras.

Pris: 30k + frakt SÅLD

Bytesmässigt är jag i första hand intresserad av en bruksig Speedy Pro. Fast jag vet inte riktigt så jag är öppen för förslag. Är inte ens säker på att jag vill sälja den, är mest lite uttråkad, så bud etc kommer bemötas med ett visst ointresse... :)

Fler bilder etc kan självklart tas för den seriöst intresserades räkning...

Tack för titten!
 

EDVIN

Breitling
Speedmaster Pro finnes 2012'a alla papper och boxar samt Hirsch crocko med Omega spänne, intresserad?
 
Topp