• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT BLNR

newstick

Omega
2-Faktor
Hej,

Tänkte kolla intresset för denna fantastiska klocka som jag går i tankarna att avyttra till fördel för annat. Klockan plockades ut ny av mig på Bergströms Ur i Göteborg förra året i oktober.

Klockan är i bra skick och går precis som den ska. Det finns inga djupa repor eller dings vad jag kan se, däremot en hel del hairlines efter daglig användning. Detta är främst på länken då den som bekant är blankpolerad i mitten. Det finns även lite märken på baksidan efter bandbyte.

Klockan är fullset med allt vad det innebär.
Pris: 71 900:-, betalning via swish eller banköverföring.

Frågor och fler bilder över PM tack :)

2vmy9ex.jpg


Tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp