• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT-II 116710LN '11

M021

Rolex
2-Faktor
Rolex 116710LN

Upp för försäljning igen, denna gång på ganska kort varsel då jag beger mig mot Julledighet I Sverige kommande dagarna.

Klockan är uttagen Sep 2011 hos Nymans i Västerås av mig. Således med box och papper
Välanvänd mellan 2011 och 2013 tills dess att klockan fick konkurrens i klocklådan.
Hade tänkt att lämna in den för packningsbyte under julledigheten men väljer nu a la sista minut att sälja av den till förmån av en förhoppningsvis glad flickvän. Därmed drar jag av 2000' från tilltänkt försäljningspris.
Som ovan nämnt är klockan välanvänd, därmed har den både hairlines och törnar både på spänne och boett.
Försöker visa det så gott som möjligt med bilderna.

IavA02a.jpg

JrTyLwB.jpg

QF8Lk0F.jpg

zIhPLhc.jpg

ZTvUyUW.jpg

V5jwZKY.jpg

LNplOMV.jpg



Pris 43500:-
Alt. Byte mot en 116234, alternativt 116520 med pengar/klocka från mitt håll,


Referenser hittar ni här
http://www.klocksnack.se/threads/martin021.13361/

Affär sker i Västeråsområdet mellan den 24:e-27:e December alternativt i Sthlm den 26:e under eftermiddagen då även andra klockärenden ska springas.
Förbehåller mig rätten att prioritera F2F försäljning, dock utesluts ej affär med värdepost. pengar sätts över i förskott alt Swish.
Ingen retur gäller.
 
Topp