• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Gmt Insert's

Robi74

Omega
En pepsi och en svart. Bägge orginal Rolex kanske bäst att nämna!

700kr st


B93709DE-75CC-4076-9BB9-632F996F0B1F-2553-000001A6AF936BC8_zpsa6e4eee5.jpg


BECA68F8-711A-4988-AE55-10F6155A0E9C-2553-000001A6A179009D_zpsd8227198.jpg
 

Robi74

Omega
Ok, jag testade pepsin och den svarta. Bägge är tröga att få in, mycket tröga! Dom ploppar ju inte in som min faded från 1976 (fick reda på idag)!

Hur mycket skiljer det åt 16750 och 1675?
 

Robi74

Omega
Ok. Men man får använda en satans massa kraft!!! Min faded från 76 faller dit som smör i solen, men kanske för att den är sliten?
 

DrDre

Patek
Storleken är densamma. Men färgsättningen skiljer sig åt. Jag är 99% säker på att det är så att 1675 är helröd med blått påmålat medan 16750 är blå med rött påmålat.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Ok, jag testade pepsin och den svarta. Bägge är tröga att få in, mycket tröga! Dom ploppar ju inte in som min faded från 1976 (fick reda på idag)!

Hur mycket skiljer det åt 16750 och 1675?
Ok. Men man får använda en satans massa kraft!!! Min faded från 76 faller dit som smör i solen, men kanske för att den är sliten?

Så ditt faded har blivit två år yngre sedan i måndags? Du nämnde flera gånger att det var från 1978. Eller är det så att du ville blåsa mig eller kanske det är så att du inte har en aning? Förresten, kan man veta vilket år ett insertet är ifrån om man inte nu är den enda ägaren på klockan sedan den var ny?

IMx6TzH.jpg

XT1ejEV.jpg
 

Robi74

Omega
Japp, fick reda på exakt årtal! Vill du ha kopia från killen från Vrf?

Jag vet ej hur många gånger jag skall be dig om ursäkt, men jag kan EJ sälja det för 1900kr + pepsi insertet!!! Även 2lax för bara det fadade är för lite!!!

Du kan jaga mig i cirklar on du vill, men jag släpper EJ det till dig för 1900kr!!!

Hoppas vi kan dra ett stäck över det här nu?

Kan du inte bara släppa det? Du kommer Aldrig att få det för 1900kr!!! Fatta det!!!
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Ok, 6lax så är den din!!! För varje inlägg du gör så höjer jag tre lax!!!

Va fan, släpp det bara, leta reda på ett eget och se hur billigt du kan få det för!!! SNÅL röv!!!

Du framstår inte direkt som en ödmjuk säljare.
Om jag var på jakt efter något och såg inlägg som detta skulle jag personligen inte ge dig en chans, någonsin.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

KalleKnuda

Cartier
Ok, 6lax så är den din!!! För varje inlägg du gör så höjer jag tre lax!!!

Va fan, släpp det bara, leta reda på ett eget och se hur billigt du kan få det för!!! SNÅL röv!!!


Så jävla mycket grundskola över detta inlägget. Herregud! Vintage92 har väll all rätt att frågasätta när du bevisligen inte har någon koll på vad du säljer..!
 

Robi74

Omega
Vintage92, kan du inte klippa och klistra våra pm's!!! Där framgår tydligt vad jag sagt och gjort!!! Dom här sandlåde lekarna är jobbiga!!!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Ok, 6lax så är den din!!! För varje inlägg du gör så höjer jag tre lax!!!

Va fan, släpp det bara, leta reda på ett eget och se hur billigt du kan få det för!!! SNÅL röv!!!
Höj/sänk hur mycket du vill. Jag får väl stå på mig att jag är snål, men du själv sa att jag fick köpa det för 2000kr. Jag har fortfarande inte fått svar på hur det kunde bli 2år yngre? Sedan så nämner du ''min kontakt i USA'' är det din ''svärfar''? Jag får inget grepp om det. Kan du inte bara svara på mina frågor utan att bli helt hysterisk?

Varför ska jag ''klippa och klistra våra PM? Det har inget med din sälj tråd att göra. Det ENDA var att jag undra hur det kunde bli 2 år yngre och det har jag redan klistrat in.
 

Robi74

Omega
Höj/sänk hur mycket du vill. Jag får väl stå på mig att jag är snål, men du själv sa att jag fick köpa det för 2000kr. Jag har fortfarande inte fått svar på hur det kunde bli 2år yngre? Sedan så nämner du ''min kontakt i USA'' är det din ''svärfar''? Jag får inget grepp om det. Kan du inte bara svara på mina frågor utan att bli helt hysterisk?

Varför ska jag ''klippa och klistra våra PM? Det har inget med din sälj tråd att göra. Det ENDA var att jag undra hur det kunde bli 2 år yngre och det har jag redan klistrat in.


Dra du och pissa i en annan sälj tråd!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Dra du och pissa i en annan sälj tråd!
Okej Robi, tycker bara det är tråkigt att du inte vill svara på frågorna. Du får som du vill, jag kommer aldrig PMa dig eller kladda i dina trådar några fler gånger.

Svara inte på detta. Du kan bara trycka på "Gilla" så jag vet att du har läst det, eller så gör du ingenting.

//Robin
 

David

Bödeln
Ett kort råd i all välmening: med en mer ödmjuk attityd blir det trivsamt för alla.

Det slutade inte roligt de senaste gångerna, och kommer inte att göra det den här gången heller om du bullrar vidare:

https://klocksnack.se/threads/nu-är-den-köpt-d-1675-gmt-från-usa.7817/

https://klocksnack.se/threads/bohnstedt-watch-sweden.7189/

Kan du inte bara svara på frågor som ställs? Med tanke på din karriär i fejkbranschen är det väl inte så konstigt att potentiella köpare är fundersamma över detaljer som inte verkar hänga ihop?
 

Robi74

Omega
Jag och robin har dragit det här fram och tillbaka i pm!!! Jag har bet han om ursäkt för att jag gav han ett fel pris på en insert han var Kåt på att köpa!!! Var säker på att vi hade kommit över det, men tydligen inte!!!

Vet ej vad jag skall göra mer en så här, den fadade inserten han ville köpa hör ju FAN inte ens hit i min dälj tråd eller??? Jag säljer ju inte den utan två andra, så varför älta om första världskriget nu???

David se du till att få fakta innan du pekar finger!!!

Kan alla släppa att robin INTE fick en faded insert för 1900kr nu???
 
Topp