• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex GMT Master 116710BLNR "Batman"

StellanA

Basic
Pris
129000
Returpolicy
Vid F2F ingen retur. Annars enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Rolex GMT-Master 116710BLNR efter mycket vånda. Den är uttagen 2016 ifrån Bergströms Ur och införskaffades på Luxurywatches i Stockholm av mig själv i januari i år (den har alltså garanti därifrån och även fabriksgaranti kvar). Jag är så vitt jag vet andra ägaren. Klockan är i näst intill perfekt skick och jag hittar knappt ens en hairline någonstans. Säljer den främst eftersom jag märkt att jag blivit lite nojjig att gå runt med en så dyr klocka och den har mest blivit liggande i bankfack. Kommer istället köpa något lite billigare som jag kan dänga runt med. Gör helst upp affär F2F i Stockholm. Har som sagt klockan liggande i bankfack så lättast är att helt enkelt göra upp affären på banken. Klockan kommer naturligtvis i fullset med box, ytterkartong, cert, plast för bezel och grön tagg.

DSC_0779.JPG DSC_0787.JPG DSC_0788.JPG DSC_0789.JPG DSC_0790.JPG DSC_0792.JPG
 
Topp